عاشق ترین مرد دنیا



♫☜♡☞در غروبی ابدی ☜♡☞ ♫
♥ ̶Ɩ̶σ̶ν̶є̶ ̶f̶σ̶я̶ ̶у̶σ̶υ ♥

می گویند عاشق ترین مرد دنیا" ادم " بود

که بهشت را به لبخند "حوا "فروخت

ولی من میگویم

عاشق ترین مرد دنیا

معشوق من بود که آتش جهنم را به جان خرید

به جرم بوسه های عاشقانه

که شرعی بودنش را من میدانم و  دلم

 



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت23:32---21 شهريور 1393
بـے آنکـﮧ اجازه بگیرב
قــَلبم را اسیر نگاه خویش کرב
و مَـטּ نیز بـے آنکـﮧ بـבانم چرا
چشمانَم را بـﮧ انتظار نگاهَش روانـﮧ ساختم
و פـال بـے آنکـﮧ بخواهم
בر فراقش گونـﮧ هایم را میزباטּ شـَبنم چشمانـَم ساختـﮧ ام


DUYĞU
ساعت23:31---21 شهريور 1393
همیشه در سختی ها به خودم می گفتم

” این نیز بگذرد ..”

هنوز هم می گویم ..

اما حال می دانم آنچه می گذرد عمرِ من است ، نه سختی ها


پاسخ: مرسی از متن های زیبات دی یه گو


سروش
ساعت14:46---20 شهريور 1393
عزیزم وبلاگت و خیلی دیر به دیر آپ میکنی ما حداقل باید یه هفته منتظر پست جدیدت باشیم
پاسخ:شرمنده حوصله ندارم پست بزارم ولی سعیمو میکنم زود به زود آپ شم مرسی از حمایتت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
20 / 6برچسب:عاشق ترین مرد دنیا, | 14:37 | ShAgHaYeGh |